چرا ساک دستی تبلیغاتی؟

ساک دستی های تبلیغاتی چگونه می توانند مزایای چشم گیر و پر فایده ای برای کسب و کارتان ایجاد کنند.

ابزارهای تبلیغاتی هوشمندانه می توانند به یک رقابت تبلیغاتی قوی تبدیل شوند، به خصوص در آخرین ماه سال!

به هر حال این چالشی برای شماست که استراتژی های جدید خود را عملی کنید تا یک کسب و کار پویا داشته باشید؛ پس باید به چشم اندازتان متعهد باشید. این کلید برای اطمینان از این است که استراتژی تبلیغاتی شما مشتریانتان را جذب کند.
کیسه های تبلیغاتی شما را قادر میسازند تا بصورت حداکثری در معرض دید همگان قرار گیرید، همچنین یک اثر ماندگار و به یاد ماندنی ایجاد کنید. ساک دستی تبلیغاتی که به لوگوی برند شما مزین شده، ابزار تبلیغاتی انعطاف پذیری است که برای آژانس های تبلیغاتی، شرکتهای بازاریابی، شرکتهای غیر انتفاعی، فروشگاه های آنلاین و آفلاین و… کاربرد دارد.

به نمایش گذاشتن نام تجاری شما:

کیف های تبلیغاتی بهترین شیوه ی دیده شدن شما در همه ی نقاط شهر هستند و مشتریان با همراه داشتن این موجودات دوست داشتنی در هنگام فعالیت های روزانه، خرید، تفریح و … ناخودآگاه به بهتر دیده شدن شما کمک شایانی می کنند.

photo 2018 02 19 15 51 38 ساک دستی های تبلیغاتی

آگاهی از برند خود را افزایش دهید

با طراحی یک ساک دستی تبلیغاتی جذاب، آگاهی ویژه ای از برندتان به مخاطبان بدهید. نمایش لوگو درقسمت قابل چاپ با اندازه ی نسبتا بزرگ میتواند یک روش بسیار موثر برای نشان دادن نام تجاری شما به صدها نفر از مردم در بازار هدف باشد. لوگوی استراتژیک شما، زمانی که دریافت کننده ی ساک تبلیغاتی آن را با خود به مراکز خرید، پارک ها یا هر جای  دیگر میبرد، توجه مشتریان را جلب می کند.

نشان شما باید از فاصله ای دور هم قابل دیدن باشد

در صورت لزوم اطلاعات تماس خود را روی ساک دستی اضافه کنید تا پتانسیل کسب و کارتان (از نظر تبلیغاتی) افزایش یابد. از خودتان بپرسید که ساک دستی های شما برای بازار هدفتان جذاب هستند؟ آیا از نظر بصری خیره کننده اند؟ آیا هویت نام تجاری تان را انتقال میدهند؟! برنامه کاربردی خلاقانه میتواند برای موسسات خیریه، آژانس های تبلیغاتی، شرکت های تبلیغاتی و همه ی کسب و کارهایی که به دنبال آوازه شدن به وسیله ی کمپین های بازاریابی هستند، کارایی بسیار خوبی داشته باشد.

بود جه ی تبلیغات:
یکی از دغدغه های اصلی در ایجاد یک آیتم تبلیغاتی هزینه است. هنگامی که ابزارهای تبلیغاتی مثل بنر، آگهی ، تیزر و… را باهم مقایسه کنیم، میبینیم که استفاده از ساک دستی تبلیغاتی راهی نسبتا باصرفه تر و ملموس تر برای رساندن پیغام به مخاطب است. ساک دستی های تبلیغاتی برای کمپین های تبلیغاتی با بودجه ی کم بسیار ایده آل می باشند. ساک دستی های تولید شده ی بارجامک، محکم، مقرون به صرفه و بسیار شیک هستند. متنی خوب طراحی کنید و به همراه لوگو روی ساک دستی چاپ کنید تا مخاطبان برای استفاده ی مجدد از آن تشویق شوند.

سبک را با کاربرد ترکیب کنید.
یکی از بهترین مزایای ساک دستی تبلیغاتی قابلیت های کاربردی آنهاست. همه ی مردم از هدیه گرفتن لذت می برند و اکثرا برایش انتظار میکشند. یک کیف تبلیغاتی که تصویر خیره کننده ای روی آن چاپ شده و از فاصله ی دور قابل دیدن است، به عنوان هدیه بسیار جذاب میباشد؛ مخصوصا زمانی که داخل کیسه، هدایایی مثل پاوربانک، تقویم رومیزی، سررسید سال نو، ساعت دیواری و … باشد.

59d83a55107969.5609696a23f63 ساک دستی های تبلیغاتی

ثبت در خاطره ها
جای تعجب نیست که “دیده شدن” بیشترین تاثیر را در حفظ کمپین های با کیفیت دارد. با استفاده از کیسه های تبلیغاتی توسط مخاطبان، تازمانی که قابل استفاده هستند، برند تجاری شما دیده میشود و در ذهن مخاطب نقش می بندد. کیسه های تبلیغاتی فقط به عنوان یک یادگاری نیستند؛ می توان از آنها به عنوان ابزارهای تبلیغاتی بسیار قوی و موثر یاد کرد. جدای از لوگوی تجاری، یک اثر هنری یا عکسی که بیان گر محصولات شماست را طراحی  کنید و یا یک طرح ویژه برای نمایشگاه های تجاری، کمپین های رسانه های اجتماعی یا مناسبت های دیگر انتخاب کنید تا برای همیشه در یاد همه ثبت شوید.

با مشتریان، از راه محیط زیست ارتباط برقرار کنید
بر خلاف کیسه های پلاستیکی که برای محیط زیست مضراند، ساک دستی های تبلیغاتی پارچه ای، مقوایی، کرافت، متقال (الیاف طبیعی) با لوگوی تجاری شما، سازگاری کاملی با محیط زیست دارند. با استفاده از ساک های تبلیغاتی دوست دار محیط زیست، شما نه تنها به زمین و محیط زیست خود کمک می کنید بلکه یک حس اعتماد بین شما و مخاطبان ایجاد می گردد.

نکته: با انتخاب یک رنگ طبیعی پیام “سبز” خود را انتقال دهید. و بازخورد شگف انگیز آن را در کسب و کارتان مشاهده کنید.

استفاده از ساک دستی به عنوان یک آیتم تبلیغاتی برای کسب و کار شما و مخاطبانتان یک بازی بُرد-بُرد است. مشتاق باشید، شما توجه و وفاداری مخاطبان را در قبال هزینه ای اندک به دست می آورید.

mrwonderful 8435460714099 totebag follow your dreams they know the way en 6 ساک دستی های تبلیغاتی

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم