تفاوت های پارچه های بافته شده (woven) با پارچه های نبافته (سوزنی یا non woven)

ساک دستی های تبلیغاتی سوزنی ( نان وون،سوزنی،اسپان باند) که از پارچه های بی بافت تهیه و تولید می شوند به جهت قیمت پایین خود برای تبلیغات گزینه بسیار مناسبی هستند اما اگر شما با مفهوم پارچه های بی بافت و بافته شده آشنا نیستید ممکن است کمی دچار سردرگمی شوید. هر کدام از این مواد اولیه، در نهایت محصولی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورند اما تفاوت های ساختاری آنها باعث می شود تا کاربردهای متفاوت و مختص به خود را پیدا کنند.

recycle bag printing تفاوت پارچه های سوزنی و معمولی, نان وون

همانطور که متوجه شدید پارچه های بی بافت با متدی متفاوت از پارچه های معمولی تولید می شوند. در حقیقت پارچه های نان وون می توانند به سه روش مکانیکی، شیمیایی یا حرارتی تولید شوند(با اعمال حرارت). همانند پارچه های بافته شده، پارچه های نان وون نیز از الیاف تولید می شوند. اما الیاف بی بافت با هر کدام از روش هایی که در بالا ذکر شد تولید شوند به جای اینکه در هم بافته شوند، هم پوشانی دارند.  پارچه های نان وون (بی بافت) کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف از جمله پزشکی دارند. همچنین این محصولات در هنر و صنایع دستی نیز بسیار پرکاربرد هستند و دلیل آن این است که ویژگی های پارچه های بافته شده را تا حد زیادی دربر می گیرند و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر هستند. در حقیقت قیمت مناسب آن ها است که باعث رشد فزاینده ی استفاده از این نوع پارچه در ساک دستی های تبلیغاتی گشته است. تنها ایرادی که می توان به پارچه های نان وون گرفت این است که مقاومت آن ها نسبت به پارچه های بافته شده کمتر است و در اثر استفاده مکرر ممکن است تغییر شکل داده و ظاهر مناسب خود را از دست بدهند و به همین علت پس از شستشو نیز مانند روز اول ظاهر زیبایی ندارند. هرچند که مانند ساک دستی های متقال نمی توانند وزن بالایی را تحمل کنند اما میتوانید برای حمل وسایل نیمه سنگین مانند کتاب و مواد غذایی از آن ها استفاده کنید و به دلیل اختلاف قیمت بسیار زیاد نسبت به نوع سنتی خود یا همان پارچه های بافته شده بهترین انتخاب برای کاربردهایی نظیر ساک دستی های تبلیغاتی به حساب می آیند.

در فروشگاه اینترنتی بارجامک همواره پیشنهاد میکنیم که مشتریان محترم استفاده از این نوع ساک دستی ها را بجای مدل های پلاستیکی در اولویت خود قرار داده و با این کار از آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری کنند. ساک دستی های نان وون ما از قیمت پایه حدود ۲۰۰۰ ریال شروع می شود و بسته به نوع سفارش شما که شامل اندازه، وزن پارچه، نوع چاپ و... میباشد؛ متغیر است.

می توانید از طریق کلیک بر روی لینک های زیر اطلاعات بیشتری نسبت به هر یک از محصولاتی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم بدست آورید و سفارش مناسب خود را نیز بصورت آنلاین ثبت نمایید

ساک دستی تبلیغاتی نان وون (سوزنی)

ساک دستی تبلیغاتی متقال

 

 

پارچه های بی بافت با متدی متفاوت از پارچه های معمولی تولید می شوند. در حقیقت پارچه های نان وون می توانند به سه روش مکانیکی، شیمیایی یا حرارتی تولید شوند(با اعمال حرارت). همانند پارچه های بافته شده، پارچه های نان وون نیز از الیاف تولید می شوند. اما الیاف بی بافت با هر کدام از روش خاصی تولید شوند به جای اینکه در هم بافته شوند، هم پوشانی دارند.

ساک دستی های پارچه ای (تهیه شده از پارچه بافته شده)

promotionalbagsbrandidentity12 تفاوت پارچه های سوزنی و معمولی, نان وون

همانطور که از نام این محصولات متوجه شدید از پارچه های معمولی که با تار و پود (پنبه-پنبه یا پنبه-فلامنت) به هم بافته شده اند، تهیه می شوند. البته روش های گوناگونی برای بافندگی پارچه وجود دارد، اغلب پارچه ها توسط این ۳ روش بافته می شوند:

بافت توری

بافت یکپارچه (ساتن)

بافت ساده

هر کدام از این روش ها مزایای خود را دارند و محصول نهایی نیز ویژگی هایی متفاوت از بقیه دارد. بافته شده ها انعاف پذیر هستند و این موضوع باعث می شود تا فرم و حالت خود را حفظ نمایند و چون از استحکام بالایی برخوردار هستند می توان آنها را بارها و بارها شستشو داد بدون اینکه نگران تغییر شکل آن باشیم. هر محصولی که با این نوع پارچه تولید شود بعد از شستشو تغییر حالت نداده و به شکل ابتدایی خود باقی می ماند.

ساک دستی های نان وون (تولید شده از پارچه های بی بافت)

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم