تفاوت ساک دستی کتان و ساک دستی متقال

در روزگار ما همه درحال به دست آوردن اطلاعات از سریع ترین و کوتاه ترین راه ممکن هستند و حاضر نیستند وقت زیادی را برای مطالعه و جمع آوری اطلاعات صرف کنند. به همین منظور ما در مجله بارجامک سعی کردیم در چند خط کوتاه تفاوت بین ساک دستی های متقال و کیسه های تبلیغاتی کتان را شرح دهیم تا در کمترین زمان بیشترین اطلاعات مفید را تقدیم شما مخاطبان گرامی کرده باشیم.

ساک دستی های کتان :

اکثر افراد می دانند که کتان یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین مواد اولیه در چند دهه اخیر برای تولید انواع محصولات پارچه ایست. از این رو و با توجه به جنبه های زیست محیطی آن در مقایسه با پلاستیک بهترین متریالی است که برای تولید ساک دستی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های ساک دستی های کتان عمر بالای آنهاست که با توجه به این، قابلیت استفاده چندین و چند باره را دارند. بنابر این در طول زمان باعث کاهش هزینه های شما شده و همچنین در اکثر موارد از جمله انواع خرید ها کاربردی می باشند.

چاپ انواع لوگو با استفاده از تکنولوژی های متقاوت مانند سابلیمیشن و سیلک به راحتی بر روی سطح پارچه های کتان، به دلیل تحمل درجه حرارتی معادل ۳۵۰ درجه فارنهایت امکان پذیر می باشد.

علاوه براین امکان اجرای اناوع گلدوزی نیز بر روی سطح صاف و بی نظیر این نوع پارچه وجود دارد.

در بازار ایران به پارچه های تمام پنبه با ضخامت بالا به اصطلاح "کتان" و به پارچه های پنبه ای با درصد کم پلی استر و ضخامت متوسط "متقال" گفته می شود.

ویژگی دیگر پارچه های متقال خام بودن آنهاست. پارچه متقال پارچه ای خام است که مراحل تکمیل و رنگرزی روی آن اجرا نشده است.

ساک دستی های متقال :

در مقام مقایسه ساک دستی های متقال نسبت به برادر بزرگتر خود که کتان ها هستند، مقاوم تر می باشند این امر به دلیل ترکیب موادی مانند پلی استر یا  فلامنت با پنبه است که در مراحل تولید و بافت پارچه صورت می گیرد. این کار باعث بالاتر رفتن مقاوت و عمر پارچه ها می شود.

ما در فروشگاه اینترنتی بارجامک از هر دو نوع پارچه (متقال درجه یک، با خلوص ۷۰ درصد پنبه) و کتان (متقال ممتاز با خلوص ۱۰۰ درصد پنبه) تولید کارخانجات داخلی برای تولید ساک دستی های تبلیغاتی بهره می بریم.

همانند ساک دستی های تولید شده از کتان، ساک دستی های تولید شده از متقال هم توانایی حمل انواع ملزومات مورد نیاز کاربران را دارند و حتی میتوان از آنها برای حمل کتاب های قطور نیز استفاده کرد.

در عرف بازار ایران پارچه های کتان ضخامت بیشتری نسبت به پارچه متقال دارند.

همچنین قابلیت انواع چاپ با تکنولوژی های دیجیتال و سیلک را دارند و می توانند به لوگوی شما جلوه ای بی نظیر و چشم نواز ببخشند و موجب جلب بیشتر مخاطبان گردند.

برای مشاهده مشخصات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

نکته پایانی :

هرچند که نوع متریال را باید با توجه به نیاز و کاربرد انتخاب کرد، اما ساک دستی هایی که از پارچه متقال تولید می شوند نسبت به سایر محصولات از دوام و عمر بالاتری برخوردارند و همچنین چاپ سیلک را به خوبی روی خود می پذیرند.

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم