مقایسه ساک دستی های مقوایی و ساک دستی های کرافت

ساک دستی های مقوایی جزو قدیمی ترین و پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی به حساب می آیند که علاوه بر اینکه وظیفه معرفی برند شما به مشتریان را دارند، کاربردهای فراوانی نیز در زندگی روزمره آنها دارند و نقش پررنگی را در حمل اسباب و وسایل خرد ایفا می کنند. در بازار چاپ و تبلیغات دو نوع کیسه تبلیغاتی را به عنوان ساک دستی کاغذی می شناسند. نوع اول همان ساک دستی های رایج و متداول هست که از کاغذ گلاسه تهیه می شوند و نوع دیگر ساک دستی کرافت می باشد که از کاغذ کرافت تهیه و تولید می شود.

با مجله بارجامک همراه باشید تا با تفاوت های این دو محصول جذاب و پرکاربرد آشنا شوید.

ساک دستی مقوایی :

مقوای گلاسه به دلیل خواص بی نظیر خود در صنعت چاپ و تبلیغات کاربردهای فراوانی دارد. از جمله این قابلیت های بی شمار میتوان به پذیرش چاپ اُفست اشاره کرد. در این نوع چاپ شما هیچ محدودیتی در رنگ و طرح ندارید و هرگونه طرح و هر تعداد رنگ قابلیت اجرا دارد. مقوای گلاسه بهترین نوع کاغذ می باشد و بدلیل سطح صاف و صیقلی خود چاپ بصورت کاملا یکنواخت روی آن می نشیند.

هرچه تراکم رنگی کار بالاتر باشد نیاز به گرماژ بالاتری از مقوای گلاسه داریم تا نتیجه ای بهتر بدست بیاوریم. ما در بارجامک از مقواهایی با گرماژ ۳۰۰،۲۵۰،۲۰۰،۱۷۰ گرم برای تولید بگ های مقوایی استفاده می کنیم که پرکاربردترین اینها مقوای ۱۷۰ گرم است.

 9 paper bag design ساک دستی مقوایی, ساک دستی کرافت

در بازار چاپ و تبلیغات دو نوع کیسه تبلیغاتی را به عنوان ساک دستی کاغذی می شناسند. نوع اول همان ساک دستی های رایج و متداول هست که از کاغذ گلاسه تهیه می شوند و نوع دیگر ساک دستی کرافت می باشد که از کاغذ کرافت تهیه و تولید می شود.

ساک دستی کرافت:

بگ های تبلیغاتی کرافت از کاغذهایی به همین نام تولید می شوند.

در واقع کرافت نوعی کاغذ با رنگ قهوه ای و مات است که از خمیر چوب سولفاته تهیه می گردد. از کاغذ کرافت در صنایع بسته بندی نیز استفاده می شود. کرافت (kraft) در فرهنگ آلمانی به معنای قدرت است و کاغذ کرافت از نظر مقاومت ماده ای مقاوم و قوی به حساب می آید. کرافت طبیعتا به رنگ قهوه ای است اما اگر نیاز باشد در طی مراحل ساخت کاغذ، با استفاده از روش bleach می توان آن را سفید کرد.

کاغذ کرافت قابلیت پذیرش چاپ سیلک را روی خود دارد و از این رو بیشتر برای چاپ لوگوی های تک رنگ یا دو رنگ مناسب است. ساک دستی های تولید شده از این نوع کاغذ احساسی خوشایند و نوستالژیک را با خود به همراه دارند و میتوانند خاطره ای خوش از شما و برندتان در اذهان باقی گذارند.

پر فروش ترین محصولات

ساک دستی کتان

مشاهده اطلاعات، مقایسه و تعرفه قیمت

ساک دستی سوزنی پرسی

مشاهده اطلاعات، مقایسه و تعرفه قیمت

ساک دستی سوزنی دوختی

مشاهده اطلاعات، مقایسه و تعرفه قیمت

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم